Ukrainian (UA)Russian (CIS)English (United Kingdom)

19-21 лютого 2019

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка

Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка

Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка

Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка

Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка Фрукты Овощи Логистика - специализированная выставка

Відгуки учасників «Фрукти. Овочі. Логістика 2014»

ТОВ «Брусвяна», Шевченко Катерина, менеджер:

«Цього року виставка« Фрукти. Овочі. Логістика 2014» , втім, як і завжди нас радує. Ми представляли основні ягідні культури нашої компанії: малину, лохину, смородину. Окрім участі зі стендом, ми проводили семінар на тему: «Як заробити 1 мільйон гривень на ягідниках». Семінар пройшов успішно, його відвідали 105 осіб. Спікером виступав директор нашого розплідника і селекціонер Дмитрієв Володимир Ігорович. Доповіді були по лохині (як закласти плантацію лохини і отримати прибуток), також по малині, ожині і жимолості (досить рідкісною культурі). Виступали також і інші представники університетів.

На виставці до нас підходило дуже багато відвідувачів, роблячи стенд, як завжди, популярним. Часто цікавляться рідкісними культурами, такими як жимолость і актинідія. Вони не є поширеними культурами, і на ринку їх практично немає. Рідкісними сортами цікавляться в основному любителі, товарних плантацій актинідії на даний момент в Україні немає. Культура рідкісна, має специфічний смак, схожий на ківі, і, напевно, це приваблює людей. Що стосується жимолості - це сама рання ягода, і тому вона цікава покупцям.

Як завжди, тримає свою планку малина і лохина. В Україні на даний момент не так багато плантацій лохини, але будемо сподіватися, що в недалекому майбутньому запаси цієї ягоди в країні поповняться. Лохина популярна, оскільки ягода на ринку дуже дорога. Торік ціна ягоди лохини в різних областях України становила від 90 до 130 грн. за кілограм. Тобто не кожен українець може дозволити собі купити ці ягоди. Тому набагато вигідніше посадити її у себе на ділянці. Ми даємо всі необхідні консультації з посадки культур.

Спасибі організаторам виставки за виконану роботу, кількість і якість відвідувачів, проведення виставки, як завжди, на високому рівні».

Компанія «Франдеса», Євгеній Володимирович Шевченко, маркетолог:

«Наша компанія представляє на виставці «Фрукти. Овочі. Логістика 2014»білоруські засоби захисту рослин. У цій виставці ми беремо участь вже не вперше. Як і раніше, ми залишилися задоволені результатами роботи на ній. Хороша організація, порадувало і те, що було мало відвідувачів, які не відносяться до даного бізнесу. Вже на другий день роботи на стенді, ми напрацювали близько 100 контактів фермерських господарств, які є фокусними для нас.

Швидше за все, будемо брати участь у Вашій виставці і наступного року, адже, спілкуючись з відвідувачами, ми відзначили для себе, що зацікавленість в нашому товарі у них є, але раніше про нього вони нічого не чули. Виставка «Фрукти. Овочі. Логістика» - це хороший інструмент донесення інформації про нас, як досить нової компанії на ринку України, великій кількості господарств і іншим гравцям ринку».

Компанія «АГРІКА», Миколай Гордійчук, директор:

«Наша компанія є виробником насіннєвої картоплі. Займаємося імпортом насіннєвої картоплі з Голландії та виробництвом в Україні.

Сама виставка «Фрукти. Овочі. Логістика» для нас пройшла успішно. Для нашої компанії - це яскрава подія року. Особливо вдало вибрано час - перед початком сезону. Цього року картопля, як ніколи, актуальна, тому робота на виставці пройшла дуже динамічно, багато клієнтів. Але для нас участь у виставці «Фрукти. Овочі. Логістика» вже стало традицією, і, крім пошуку нових клієнтів, ця виставка також місце зустрічі з нашими наявними клієнтами, можливість оновити контакти, обмінятися інформацією.

Для нас виставка дуже позитивна, і ми плануємо подальшу участь у ній».

«Професійне насіння», Радівілов Ігор, керівник відділу маркетингу:

«Ми займаємо на ринку дві ніші: це « міні-пакет» професійного насіння і саме професійне насіння в професійному пакеті, для ферм. По «міні-пакету» ми є на даний момент лідером українського ринку, у нас величезний асортимент. Ми є і дистриб'юторами, та імпортерами деяких компаній, а також і дистриб'юторами компаній, які існують в Україні. В основному це голландські компанії. Ексклюзивно імпортуємо в Україну продукцію United Genetics, Тезье, Nong Woo Bio.

У виставці «Фрукти. Овочі. Логістика» ми беремо участь з року її заснування, тобто вже вчетверте, і завжди залишаємося дуже задоволені участю. Останні два роки, коли виставка стала вже вузькопрофільної, результати роботи нашої компанії на ній стали просто відмінними! Все правильно і з термінами, і з тематикою проведення.

Ми дуже задоволені тим, що велика сільськогосподарська техніка відокремилася і перейшла на виставку «ІнерАГРО» в жовтні - все зроблено правильно. Пройшовшись по стендах, можу відзначити, що все згруповано, а це зручно для відвідувачів».

«Adena», ТОВ, Сиротинський Григорій, технічний директор:

«На виставці «Фрукти. Овочі. Логістика» пропонуємо обладнання для переробки овочів, посадки та збирання картоплі, тобто обладнання для поля й для складів.

Виставка «Фрукти. Овочі. Логістика» - чудова, ми отримали хороші результати, роздали дуже багато каталогів, маємо зворотний зв'язок. Ми беремо участь у цій виставці вже вдруге і думаємо, що будемо брати участь і в наступному році.

Виробники картоплі цікавляться практично всім, що ми представляємо, починаючи від обладнання для саджання, обслуговування і збирання, і закінчуючи складським обладнанням, технікою для переробки та попередньої обробки.

Нам дуже подобається те , що велика сільськогосподарська техніка перейшла на осінні терміни на виставку «ІнтерАГРО», що сприяло тому, що на цю виставку більшою мірою йшов цільової покупець, який знав, де йому і що шукати, і нам було легше працювати».

Нова локація:

Міжнародний виставковий центр
Україна, Київ,Броварський пр-т, 15
Станція метро «Лівобережна»

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Наші виставки

Місце проведення виставки:

Міжнародний виставкоий центр
Україна, Київ, Броварський пр-т, 15
Станція метро «Лівобережна»
З питань подачі заявки
та отримання додаткової інформації звертатися:

Тел./факс: +38 (044) 490 6469,
E-mail: Image
Поштова адреса: а/с "В-13"
м. Київ, Україна, 01001